3 Motive să apelați la un program de merchandising FMCG

Pentru ca o afacere să funcționeze este esențial ca serviciile/produsele acesteia să fie prezentate într-un mod atrăgător, trebuie reținut faptul ca a avea informațiile potrivite la momentul potrivit reprezintă un factor esențial în succesul unei campanii de vânzări.

În cel mai simplu mod spunem despre comercializare că poate constitui maniera în care merchandiser-ul prezintă produsele de vânzare către consumator, atât forma, dar si conținutul acestora. La cel mai de baza nivel, importanța acestui serviciu este reflectată în vânzări. Magazinele ce dau spre consumatori produse trebuie să facă o anumită sumă de bani periodic pentru a ramâne pe piață.

Un program de merchandising bun îl face pe client să cumpere

Din multe puncte de vedere, importanța serviciilor de merchandising stă în abilitatea de a manipula psihologic clientul. Majoritatea produselor din orice magazine nu reprezinta o necesitate pentru om, dar folosind tactici vizuale precum culoarea, forma și alte asociații create prin imaginație conving clientul să cumpere sau cel puțin să se gândească la această opțiune când vine vorba de un anumit produs.

O buna strategie poate fi aranjarea și stilizarea produselor pe raft, astfel încât să țină cont de părerea clientului și să creeze un mediu propice pentru acesta, care să îl incurajeze să se întoarcă și/sau să își îndrepte atenția spre alte produse din aceeași gamă.

O buna coordonare a departamentelor de merchandaising

Selecția, recrutarea, angajarea, instruirea, asigurarea de sedii, coordonarea și menținerea propriilor departamente de merchandising pot ajunge într-adevar să fie foarte costisitoare, însă noi vă oferim soluția, și anume, un parteneriat cu FMCG Marketing&Distribuție.

Având sedii în mai multe orașe din țară, existând peste 300 de merchandiseri și peste 1000 de promoteri specializați pe activități de vânzări, noi oferim promptitudine și profesionalism. Fiecare manager FMCG s-a dezvoltat profesional și a lucrat într-o anumită regiune, iar conexiunile și cunostințele din piața locala, combinate cu experiența în promovarea și merchandisarea produselor precum și coordonarea echipei ne fac să oferim performanță și calitate. Modificarile pe parcursul unui proiect au loc fără costuri suplimentare.

Mai mulți clienți care revin să cumpere cu plăcere

Aplicarea strategiilor unui program de merchandaising în timpul si dupa vânzarea unui produs mărește numărul de clienți, crește vânzările și construiește o loialitate, căci e mult mai probabil ca o persoană să se întoarcă într-un loc în care produsele au fost prezentate într-un mod de excepție și în care au avut parte de promovare și încredere.

Astfel, în ultimii ani, deși a fost considerată mult timp ceva care nu e necesar, s-a demonstrat că activitatea de merchandising și promovare a produselor aduc rezultate semnificativ mai bune și că este ceva de care o companie de succes nu se poate lipsi. Flexibilitatea, onestitatea, fairplay-ul, calitatea înaltă a serviciilor la cele mai competitive prețuri, ne recomandă ca fiind cea mai potrivită soluție pentru compania dumnoavoastră!

 

FMCG Marketing&Distribuție reprezintă opțiunea cea mai bună pentru companiile cu produse de larg consum ce doresc să intre pe piața din România folosindu-se de un număr minim de personal și infrastructură.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *