Când e bine de externalizat departamentul de vânzări

Outsourcing-ul sau externalizarea forței de vânzări poate fi foarte potrivită pentru acele companii în cadrul cărora nu există un birou de vânzări permanent. Această metodă poate fi utilizată pentru a efectua vânzări la nivel local, regional și, în unele cazuri, și la nivel național.

O echipă externă are avantajul de a fi formată din profesioniști cu experiență care vă pot asista în crearea unei strategii targetate și competitive în momentul în care compania are nevoie să implementeze o schimbare în politica de vânzări. De asemenea se aplică foarte bine companiilor mici și mijlocii care nu iși permit să investească într-un departament întreg de vânzări.

Departamentul de vânzări extern

Echipa de reprezentanți de vânzări a unei companii poate fi subcontractată pentru anumite perioade de timp și pentru a implementa o strategie de vânzări potrivită unui produs specific. Cel mai important beneficiu asociat cu o colaborare cu un reprezentant de vânzări extern este reducerea costurilor asociate cu întreținerea și managementul unui întreg departament de vânzări în cadrul companiei. La acestea de adaugă experiența și conexiunile în care fiecare om de vânzări investește ani la rând.

Beneficiile externalizării departamentului de Vânzări

Externalizarea departamentului de vânzări poate fi o alegere potrivită pentru orice tip de companie însă acest lucru poate fi cu atat mai avantajos dacă firma este un start-up sau o companie în dezvoltare. Un avantaj important pentru companiile care aleg să externalizeze forța de vânzări este acela că pot planifica un buget exact pentru acest tip de operațiuni, în cazul în care este necesar un plan de vânzări dedicat.

Companiile apelează la externalizarea forței de vânzări pentru a:

–          micșora costurile de angajare: reprezentantul de vânzări extern nu este un angajat permanent pentru care compania platește taxele aferente;

–          reducerea serviciilor administrative asociate cu existența unui departament de vânzări permanent;

–          reducerea costurilor de training pentru reprezentanții de vânzări interni;

–          acces la o echipă de profesioniști cu experiență;

–          creșterea volumului de vânzări;

–          Accesul la o plajă mai largă de oportunități prin conexiunile pe care un om de vânzări cu experiență le are deja.

Motive să apelezi la specialiștii FMCG in vânzări

FMCG Management pune la dispoziția clienților săi o echipă de vânzări cu experiență ce vă poate ajuta în activitățile specifice pentru preluarea, negociarea și transmiterea comenzilor.

Specialiștii noștri din cadrul FMCG Sales vă pot ajuta cu numeroase servicii în cazul în care doriți externalizarea echipei de vânzări, printre care se numără:

–          Preluarea și transmiterea comenzilor;

–          Negocierea contractelor (în cazul în care este necesar);

–          Rapoarte săptămânale privind situația stocurilor produsului.

 

FMCG Management vă oferă nu numai servicii pentru externalizarea vânzărilor ci și programe complete de retail audit. Pentru a completa partea de vânzări, departamentele noastre de merchandising și promovare în magazine vă stau de asemenea la dispoziție.Vă rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii referitoare la serviciile noastre și o ofertă personalizată pentru nevoile afacerii dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.