Cum ajută un program de mystery shopping la îmbunatățirea afacerii dumneavoastră

Mystery shopping reprezintă o metodă aparte de evaluare a serviciilor oferite de către o anumită companie, prin intermediul informațiilor primite de la un voluntar ce acționează în calitate de client sub acoperire. Acest proces direct de evaluare poate fi utilizat pentru o mai bună ințelegere a serviciilor oferite de către competitori sau pentru a evalua serviciile propriei companii, mai exact modul în care sunt implementate în mod direct, în magazin, politicile și practicile specifice.

FMCG Marketing & Distribuție vă pune la dispoziție o gamă largă de soluții pentru promovare, inclusiv servicii de tip mystery shopper, dar și servicii de merchandising și vânzări.

Motive să implementați un program de mystery shopping

Un program de mystery shopping vă poate oferi răspunsuri rapide și directe cu privire la modul în care se desfășoara serviciile din cadrul magazinelor dumneavoastră.

O evaluare de tipul „client secret” vă oferă o perspectivă aparte, din punctul de vedere al clientului și vă poate ajuta să implementați noi strategii pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor. Informațiile centralizate în urma unei astfel de evaluări pot fi foarte utile în realizarea unor schimbări pentru a îmbunătăți nivelul de satisfacție al clientului.

 

Vă recomandăm să utilizați programul de mystery shopping pentru a:

–          analiza serviciile competitorilor;

–          obține informații cu privire la percepția brand-ului;

–          evalua eficiența echipei sau a angajaților;

–          evalua procedurile interne

 

Utilizarea unui program de mystery shopping FMCG

 

FMCG Marketing & Distribuție vă poate ajuta să implementați cu succes un program de mystery shopping. Specialiștii noștri vor lucra împreună cu dumneavoastră pentru a crea un plan strategic în baza unui buget existent. Tot în cadrul etapei preliminare este trasat programul sesiunilor de mystery shopping și se realiează o listă de obiective și rezultate așteptate în urma încheierii acestei activități.

Echipa noastră se va ocupa de toate elementele necesare implementării unei astfel de evaluări, începând cu selectarea cumpărătorilor secreți, training-urile speciale și evaluarile periodice. Mysery shopping-ul este una din strategiile de promovare ce pot fi utilizate de către companiile din România.

Pentru mai multe informații cu privire la programele de mystery shopping ne puteți contacta, iar noi vom răspunde cu o ofertă personalizată

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *