Deciziile luate în timp real au devenit un must pentru industria FMCG. Eficiența este dictată de felul în care un business reușește să țină pasul cu cerințele și nevoile consumatorului.
Informațiile pe care un partener FMCG le primește în timp real sunt mult mai importante decât orice studiu de piață realizat.
De ce informații are nevoie partenerul FMCG pentru a fi eficient?
- Informații despre disponibilitatea stocului
- Identificarea erorilor de inventar
- Actualizarea registrelor
Cum poate avea partenerul FMCG acces la aceste informații, în timp real?
Cu ajutorul tehnologiei, orice partener al FMCG poate avea acces la toate informațiile de care are nevoie pentru a lua decizii rapide și eficiente.
FMCG oferă clienților săi serviciul de iMerchandising, o soluție inovativă, ce oferă informații în timp real utilizatorilor. Cu ajutorul aplicației FMCG, utilizatorul își poate gestiona activitatea de merchandising din fiecare POS, poate urmări evoluția raftului și îndeplinirea obiectivelor de merchandising și prezența produselor la raft. În acest fel, clientul poate interveni rapid cu cerințe și activități noi.
Ce oferă iMerchandising?
- Asigurarea prezenței produselor pe raft
- Implementarea planogramelor
- Asigurarea existenței etichetelor de prețuri
- FIFO/FEFO
- Curățenie raft/ produs
Care sunt avantajele iMerchandising?
- Execuția la raft
- Vizibilitatea raftului în timp real
- Reacție rapidă la orice solicitare
- Transparență între FMCG și client
- Creșterea vânzărilor
Un program de merchandising bun va reuși, așadar, să eficientizeze business-ul. De aceea, este important ca deciziile să fie luate rapid.