Regula FIFO: primul intrat – primul vândut
FIFO, din engleză “first in, first out”, este o metodă de inventariere ce se bazează pe premiza că primele bunuri introduse în inventar vor fi și primele vândute. Companiile sau magazinele care implementează această metodă adoptă strategia de a vinde mai întâi primele unități introduse în sistem
Read MoreMerchandisingul – o necesitate pentru cresterea vânzărilor
O afacere care se bazează pe vânzări poate crește volumul acestora și gradul de implicare al clienților cu ajutorul unei strategii de merchandising bine pusă la punct. Suma practicilor legate de pozitionarea, aranjarea și ambalarea produselor reprezintă o metodă eficientă de a implica și inspira cumpărătorii.
Read MoreCum vă poate ajuta un program de retail audit
Un program de retail audit implementat corect vă poate oferi o imagine completă și obiectivă despre unele probleme cu care s-ar putea confrunta compania dumneavoastră în ceea ce privește percepția brandului și modul în care sunt prezentate și amplasate produsele în magazinele în care sunt comercializate. Programul de
Read MoreElemente cheie ale unui program de merchandising reușit
Un program de merchandising de succes poate fi identificat în urma analizării unui număr de elemente-cheie. Acesti indicatori de performanță sunt legați de creșterea vânzărilor. Departamentul de merchandising poate utiliza și alte metode pentru a determina dacă programul implementat a avut succes și cum poate fi acesta modificat pe viitor pentru
Read MoreCum alegeți materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)
Publicitatea in-door este o formă de reclamă ce are loc în locații închise cu trafic mare, scopul său fiind acela de a promova produse și servicii către publicul țintă care frecventează aceste locații. Impactul crescut al acestui tip de promovare este dat de transmiterea mesajului dorit exact în momentul
Read MoreCum ajută un program de mystery shopping la îmbunatățirea afacerii dumneavoastră
Mystery shopping reprezintă o metodă aparte de evaluare a serviciilor oferite de către o anumită companie, prin intermediul informațiilor primite de la un voluntar ce acționează în calitate de client sub acoperire. Acest proces direct de evaluare poate fi utilizat pentru o mai bună ințelegere a serviciilor oferite
Read MoreCând e bine de externalizat departamentul de vânzări
Outsourcing-ul sau externalizarea forței de vânzări poate fi foarte potrivită pentru acele companii în cadrul cărora nu există un birou de vânzări permanent. Această metodă poate fi utilizată pentru a efectua vânzări la nivel local, regional și, în unele cazuri, și la nivel național. O echipă externă
Read MoreABC-ul merchandising-ului – termeni și definiții
Merchandising-ul, sau “arta” de a prezenta și promova produsele companiei la locul de vânzare, se bazează pe o serie de practici specifice, completate cu tehnici promoționale și o evaluare a programului implementat. Companiile care utilizează tehnici de merchandising se pot baza pe serviciile oferite de o echipă specializată
Read More5 sfaturi de merchandising vizual pentru a crește vânzările pe metru pătrat
V-ați întrebat vreodată de ce produsele de pe rafturi nu se vând? Sau de ce clienții ies cu cosurile de cumpărături aproape goale? Vizual merchandising-ul reprezintă o tehnică de vânzări utilizată frecvent în cadrul magazinelor, bazată pe design-ul și amplasarea zonei de shopping pentru a maximiza vânzările.
Read More3 Motive să apelați la un program de merchandising FMCG
Pentru ca o afacere să funcționeze este esențial ca serviciile/produsele acesteia să fie prezentate într-un mod atrăgător, trebuie reținut faptul ca a avea informațiile potrivite la momentul potrivit reprezintă un factor esențial în succesul unei campanii de vânzări. În cel mai simplu mod spunem despre comercializare
Read More