Cum vă poate ajuta un program de retail audit

Un program de retail audit implementat corect vă poate oferi o imagine completă și obiectivă despre unele probleme cu care s-ar putea confrunta compania dumneavoastră în ceea ce privește percepția brandului și modul în care sunt prezentate și amplasate produsele în magazinele în care sunt comercializate. Programul de retail audit include o evaluare completă a unuia sau a […]

Continuă lectura


Elemente cheie ale unui program de merchandising reușit

Un program de merchandising de succes poate fi identificat în urma analizării unui număr de elemente-cheie. Acesti indicatori de performanță sunt legați de creșterea vânzărilor. Departamentul de merchandising poate utiliza și alte metode pentru a determina dacă programul implementat a avut succes și cum poate fi acesta modificat pe viitor pentru a garanta rezultate mai bune. Indicatori-cheie ai programului de […]

Continuă lectura


Cum alegeți materialele potrivite pentru promovarea in-door (POSM)

Publicitatea in-door este o formă de reclamă ce are loc în locații închise cu trafic mare, scopul său fiind acela de a promova produse și servicii către publicul țintă care frecventează aceste locații. Impactul crescut al acestui tip de promovare este dat de transmiterea mesajului dorit exact în momentul luării deciziei de achiziție. Locațiile unde promovarea in-door are […]

Continuă lectura


Cum ajută un program de mystery shopping la îmbunatățirea afacerii dumneavoastră

Mystery shopping reprezintă o metodă aparte de evaluare a serviciilor oferite de către o anumită companie, prin intermediul informațiilor primite de la un voluntar ce acționează în calitate de client sub acoperire. Acest proces direct de evaluare poate fi utilizat pentru o mai bună ințelegere a serviciilor oferite de către competitori sau pentru a evalua serviciile propriei […]

Continuă lectura


Când e bine de externalizat departamentul de vânzări

Outsourcing-ul sau externalizarea forței de vânzări poate fi foarte potrivită pentru acele companii în cadrul cărora nu există un birou de vânzări permanent. Această metodă poate fi utilizată pentru a efectua vânzări la nivel local, regional și, în unele cazuri, și la nivel național. O echipă externă are avantajul de a fi formată din profesioniști cu […]

Continuă lectura


ABC-ul merchandising-ului – termeni și definiții

Merchandising-ul, sau “arta” de a prezenta și promova produsele companiei la locul de vânzare, se bazează pe o serie de practici specifice, completate cu tehnici promoționale și o evaluare a programului implementat. Companiile care utilizează tehnici de merchandising se pot baza pe serviciile oferite de o echipă specializată în acest domeniu, sau iși pot pregăti proprii angajați […]

Continuă lectura


5 sfaturi de merchandising vizual pentru a crește vânzările pe metru pătrat

V-ați întrebat vreodată de ce produsele de pe rafturi nu se vând? Sau de ce clienții ies cu cosurile de cumpărături aproape goale? Vizual merchandising-ul reprezintă o tehnică de vânzări utilizată frecvent în cadrul magazinelor, bazată pe design-ul și amplasarea zonei de shopping pentru a maximiza vânzările. Această tehnică este una subtilă și ține cont în […]

Continuă lectura


3 Motive să apelați la un program de merchandising FMCG

Pentru ca o afacere să funcționeze este esențial ca serviciile/produsele acesteia să fie prezentate într-un mod atrăgător, trebuie reținut faptul ca a avea informațiile potrivite la momentul potrivit reprezintă un factor esențial în succesul unei campanii de vânzări. În cel mai simplu mod spunem despre comercializare că poate constitui maniera în care merchandiser-ul prezintă produsele […]

Continuă lectura


Utilitatea manualelor de merchandising

Merchandising-ul înglobează totalitatea activităților de amplasare și prezentare a produselor unui brand, la nivelul magazinului. Manualele de merchandising dedicate acestor practici strategice conțin o serie de tehnici de prezentare utilizate cu succes de-a lungul timpului și care pot fi aplicate personalizat afacerii dumneavoastră pentru creșterea vânzărilor și a vizibilității brand-urilor. Promovarea produselor la nivel de retail, în magazin, presupune […]

Continuă lectura