Reporting

Pentru clienții noștri putem realiza o serie de rapoarte:

• Raport zilnic Out Of Stock:

Verificăm zilnic stocurile faptice de la raft și din depozite pentru a identifica situațiile de OOS.

Aceste rapoarte OOS sunt transmise zilnic către clienții noștri pentru a asigura operativ reaprovizionarea magazinului.

Raport lunar analiza OOS:

Pe baza rapoartelor zilnice de OOS, putem întocmi analize customizate, în funcție de: rețea, magazin, regiune, arie, brand, SKU, reprezentanți vânzări, etc.

Raport feedback implementare promoții:

Transmitem feedback privind implementarea promoțiilor companiei dvs., stabilite și agreate cu rețelele de magazine.

Conform planning-ului de promoții transmis de către client, fiecare merchandiser este informat prin SMS despre promoția care trebuie implementata. In aceeași zi, aceștia revin cu feedback către echipa de raportare FMCG. Dacă promoția nu s-a putut implementa se menționează motivul.

• Raport prețuri:

Este un raport de verificare a prețurilor, conform cerințelor clientului.

• Raport cota de raft:

Măsurăm ponderea produselor clienților noștri in spațiul total de raft alocat categoriei respective.