Serviciul de Retail Audit este un sistem de control pentru examinarea și măsurarea comportamentului brand-urilor, sub-brand-urilor și a diferitelor SKU-uri în cadrul unei categorii în diferite canale de vânzare. De asemenea, se pot monitoriza activitățile suplimentare întreprinse, cum ar fi:
▪ Prezența în locații (brand/SKU)
▪ Prețuri
▪ Calitatea prezenței (număr de fețe, poziția la raft) și modul de implementare a standardelor de merchandising
▪ Prezența POSM și poziționarea acestora
▪ Plasările secundare, inclusiv standurile/display-urile/frigiderele clienților
▪ Monitorizarea promoțiilor și actiunilor speciale – samplinguri
▪ Mystery Shopper
▪ Evaluarea echipei sau a distribuitorilor dvs. bazată pe criterii calitative specifice
În funcție de preferințele clientului, pe baza rapoartelor de audit marketing, întocmim analize personalizate, în funcție de: rețea, magazin, regiune, arie, brand, SKU, reprezentanți vânzări, etc.